Biuro obsługi klienta – profesjonalna obsługa telefoniczna

Biuro obsługi klienta – profesjonalna obsługa telefoniczna


Szkolenie stacjonarne w formie warsztatu, obejmuje 2 dni szkoleniowe.
Jeden dzień szkolenia to 6 godzin zegarowych (np. 9.00 – 15.00), w tym krótkie przerwy ustalane z uczestnikami szkolenia oraz 30 minutowa przerwa na lunch. W trakcie szkolenia będzie miała miejsce realizacja praktycznych ćwiczeń z wykorzystaniem nagrań, zadaniowych rozmów z trudnym klientem - realizowanych w parach, zespołowo i małych grupach. Z tego względu preferowana liczba uczestników w grupie (zespole) to 6-16 osób.

Opis szkolenia:

Bardzo praktyczne szkolenie skierowane do wszystkich, których praca polega na telefonicznym kontaktowaniu się z szeroko rozumianymi klientami urzędu, firmy, organizacji oraz klientami partnera biznesowego.
Jeżeli to do Ciebie dzwoni klient z reklamacją, zapytaniem, awanturą, wątpliwością, zmianą zdania, problemem do rozwiązania – to szkolenie jest dla Ciebie. Szkolenie to ułatwi pracę i zminimalizuje stres związany z codziennymi obowiązkami: pracowników call center, wszelkich infolinii, działów reklamacji, działów porad, a także konsultantów, telemarketerów, sekretarzy i sekretarek, asystentów, przedstawicieli handlowych.

W ramach szkolenia dowiesz się:
  • Jak pewnie prowadzić rozmowę? Jak utrzymać kierunek rozmowy i przedstawić wymagany przekaz?
  • Jak się skupić na rozmowie?
  • Jak dostosować rozmowę do rodzaju klienta oraz jego oczekiwań?
  • Jak przełamywać bariery komunikacyjne? Jak rozmawiać z upartym klientem?
  • Jak operować głosem i jakich używać sformułowań i wyrażeń?
  • Jak zaprezentować produkt, usługę, rozwiązanie problemu? Jak budować pomocne w rozmowie skojarzenia i odesłania?
  • Jak budować zaufanie w rozmówcy?
  • Jak opanować wzburzonego klienta? Jak opanować własne negatywne emocje?
  • Jak zrozumieć, że każda reklamacja to dla firmy prezent?
  • Jak używać przygotować i używać słów-kluczy, zdań-wytrychów?
Program szkolenia:
  • kim jesteś - czyli jak widzą i słyszą Cię inni
  • nagranie przykładowej rozmowy
  • wspólna analiza i ocena
  • przygotowanie kluczowych słów i zdań
  • koła ratunkowe w sytuacjach nieprzewidzianych
  • nagrania i analiza ćwiczeń w grupach/parach
  • sytuacje kryzysowe - różnice między rozmową informacyjną i reklamacyjną
  • na pewno można to zrobić lepiej - poprawki i ponowne nagrania

Prowadzący:

Jacek Cholewiński

Dziennikarz telewizyjny i radiowy. Mówca, trener, coach, prezenter. Od ponad 30 lat związany z mediami publicznymi. Autor i prowadzący program reporterski „W akcji” oraz "Agrobiznes". Przez wiele lat pracy w telewizji przygotowywał i prowadził Serwisy Informacyjne oraz programy publicystyczne jak "Dżungla polityczna", "Nie-poważnie", „Puls Polski”, „Minął dzień”, „Rozmowa dnia”, „Poranek”, „Minęła 20-sta” w TVP Info i „Trzeci wymiar” w TVP3. Prowadził programy poranne TVP1 i program "Na celowniku". Był reporterem "Wiadomości" i "Panoramy". Przez 15 lat pracował w Programie Trzecim Polskiego Radia. W 1991 roku współtworzył Redakcję Serwisów Informacyjnych. Przez lata kierował jej pracą. Pracował też w radiowej Jedynce, gdzie prezentował wiadomości "Z kraju i ze świata" i "Radia Kierowców". Współtworzył kanał Polskie Radio 24, gdzie prowadził autorskie programy. W 2009 roku był wicedyrektorem Agencji Informacji TVP ds. programowych odpowiedzialnym za „Wiadomości”, „Panoramę”, „Teleexpress” i Serwisy Informacyjne TVP Info. Współpracuje z m.in. Radiową Akademią Umiejętności, Akademią Telewizyjną, uczelniami wyższymi i wieloma firmami szkoleniowymi.
NASZYM PRIORYTETEM JEST JAKOŚĆ