
Na stronie Internetowej MRPiPS uruchomiono możliwość kliknięcia, dzięki, któremu zainteresowani pracodawcy będą mogli przenieść się na platformę serwisu internetowego Witkac.pl, za pośrednictwem którego można złożyć elektronicznie wniosek o przyznanie środków rezerwy Funduszu Pracy na finansowanie projektu pilotażowego w ramach naboru pt. „Skrócony czas pracy – to się dzieje!”
Serwis Witkac.pl jest skierowany jest do organów przeprowadzających konkursy dotacyjne – dlatego zapewne został wybrany przez MRPiPS – i zainteresowany pracodawca może utworzyć w tym serwisie swoje konto, a następnie się do niego zalogować.
Po dokonaniu tych czynności można rozpocząć składanie wniosku. W tym celu należy kliknąć przycisk „dodaj wniosek”, a następnie – „utwórz nową ofertę” , w dalszej kolejności – „stwórz ofertę bez wypełniania danych oferenta” i po tych krokach wyświetli się formularz wniosku.
MRPiPS zwraca uwagę, że – po wypełnieniu całego wniosku i po kliknięciu przycisku „Złóż wniosek” w generatorze, proces składania wniosku nie jest jeszcze zakończony.
Jak informuje MRPiPS, aby poprawnie złożyć wniosek, należy:
Do kiedy można składać wnioski?
Przypominamy, że wnioski można składać do 15 września br.
Przypominamy również, że składając wniosek – trzeba mieć gotowy swój projekt pilotażowy.
Etapy postępowania po złożeniu wniosku:
Jak jest stale podkreślane, złożenie kompletu wymaganych dokumentów w terminie tj. do 15 września br., nie jest równoznaczne z przyznaniem przez MRPiPS środków rezerwy na realizację projektu pilotażowego.
Warto zaznaczyć, że np. im wyższy odsetek pracowników danego podmiotu będzie uczestniczyć w pilotażowym skróceniu czasu pracy – tym więcej (maksymalnie 25 pkt) można uzyskać.
Od dnia zawarcia takiej umowy – rozpocznie się realizacja projektu pilotażowego.
Po opublikowaniu listy projektów pilotażowych rekomendowanych do realizacji nastąpi etap podpisywania umów wybranych pracodawców z MRPiPS.
Most Wanted Sp. z o. o. © 2025 Wszystkie prawa zastrzeżone. Designed by DESIGO.